NIGHTMARE!
malam tadi aku mimpi teruk pasal perkahwinan yang tak sepatutnya!!
tak boleh!! tidak!! takkan!! aku mimpi yang bakal laki aku berkahwni dengan orang lain!


tidak! perempuan tu tak la cantik sangat tapi dia tu peramah dan baik. muka dia cam negro sikit. dia jumpa dengan bakal laki aku  masa pertandingan mencari bakat buat lagu BAP -RAIN SOUND-. aku tengok dalam tv bakal laki aku jadi juri. dan dia pilih seseorang perempuan macam negro bernama Anang Julatte. aku tak tau kenapa aku mimpi macam tuh! dan masa wartawan temu bual dengan bakal laki aku dan tanya siapa yang dia pilih dan terus terang dia pilih perempuan tu!
lepas tu, keluar rumors yang diorang tengah hangat bercinta dan nak kahwin!
oh tidakk! masa diorang kahwin,aku ada kat sana dan nampak perempuan tu memang rapat sangat dengan ahli-ahli BAP yang lain! aku hanya tengok dari jauh masa diorang naik pelamin!
then, diorang dapat anak lelaki 2 orang ikut muka perempuan tu dan mata diorang ikut bakal laki aku! diorang jalan-jalan kat sunway lagoon Malaysia. aku jadi wartawan dan interview diorang. pergh! nampak bahagia sangat diorang! aku siap main dengan anak-anak himchan! OMG! aku rasa nak nangis melihat kemesraan himchan dengan perempuan tuh! aduss!
masa mata aku tertancap pada mata himkchan, tetiba aku tersentap dan terus bangun daripada tidur yang mengerikan tuh! aku cuma berharap yang perempuan dalam mimpi tu aku, AZILA ZAMRI! bukan anang julatte! aku harap aku dapat anak kembar dengan himchan! aku memang berharap yang mimpi tu tak betul!
haih...

new past