Meroyan
Meroyan? ye..aku memang tengah meroyan sekarang..hehe.. sebab apa? sebab BTS!!! Bangtan Boys!! Group tu buat aku meroyan hari demi hari! okay, rileks. aku takdelah obses sangat sampai tak ingat dunia. aku sedar masih berpijak di bumi yang nyata. ececehhxD.. seperti yang kpopers tahu, dalam group tuh ada 7 orang, right? hehe..antara 7 orang tu aku pilih j-harapan(jhope) n kim taehyung(V). sebab? tak tahu lah. yang aku tahu diorang memang awesome. seriously, sekarang ni kebanyakkan kawan aku yang unkpopers suka sangat update status tak kira kat facebook, wechat, twitter pasal masalah kpopers yang terlebih obses dengan artis pujaan kpop masing2. okay, serious aku sentap baca status diorang kay? LOL. tak semua kpopers obses terlampau dengan bias diorang. mana2 manusia yang berperangai begitu aku tak masuk campur.aku tak paham diorang benci sangat kpopers sampai keluar kata2 kesat sampai menghina. well hello! kpopers tak ada perasaan ke? by the way, semua orang ada minat masing2, right? tak perlulah sampai menghina. boleh je tegur elok2. nak nasihat pasal Rasulullah S.A.W dilupakan? maaf, kami tak seteruk tu. masih ada pegangan agama. okay, nasihat dengan carut dan makian amalan Rasulullah S.A.W ke? Nabi pun tahu tegur elok2. kepada unkpopers, sudah2 lah dengan rasa tak puas hati tu. tak payah nak over sangat tunjuk rasa tak suka. orang tak nak bagi perhatian pun. got to go~ #DEHET#

new past